Потребителски мнения Има 1340 мнения и оценки.
Средна оценка
4.9 / 5
1340 оценки
1295 мнения
МНЕНИЯ И ОЦЕНКИ ОТ НАШИ КЛИЕНТИ
споделеното потребителско мнение е важен фактор при избора на нов продукт
Вие помагате на другите клиенти споделяйки Вашето мнение.


публикувано преди 1 година
Урфет Х.
Този клиент закупи 2 продукт(а)
 Реален клиент
публикувано преди 1 година
Кремена Ч.
Този клиент закупи 3 продукт(а)
 Реален клиент
Възглавница
Изключително удобна и комфортна възглавница. Препоръчвам. Бързо и коректно обслужване!
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Радостина Д.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Възглавница Air foam
Закупих възглавница от Нани хоум. Съня ми се подобри. Много съм доволна.
публикувано преди 1 година
Георги Д.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
публикувано преди 1 година
Neli S.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Легло модул КOSMO
Леглото е същото като на снимката, на мен ми харесва. Единствената забележка е, че при самото сглобяване трябва доста да се внимава за да не се начупи фурнира. В нашият случай леглото е допряно до стената, затова допълнително сме сложили тапицирана табла.
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Павел П.
Този клиент закупи 4 продукт(а)
 Реален клиент
Много бърза доставка, 7-8 работни дни, мебелите са много хубави, лесно се сглобяват, вратички те са с плавно прибиране изработени са от МДФ.Много добър избор. В сайта на Нани са най ниски цените. Благодаря
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Венелин А.
Този клиент закупи 5 продукт(а)
 Реален клиент
Благодарности
Откакто за първи път използвахме матраците sirens fresh memory вкъщи, оценихме прекрасните им качества и постепенно се насочихме към обзавеждане дори на къщата за гости която притежаваме с тях. Последваха много добри отзиви и от нашите клиенти, за което благодарим на "нани".
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Mariyan B.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Невероятно удобен матрак.
публикувано преди 1 година
Светла А.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Топ матрак Aloe memory
Закупупихме Топ матрак Aloe Memory за дъщеря ми която е почти на 7г., матрака беше доставен още на другия ден. Умерено мек е и удобен, дъщеря ми спи спокойно и е много доволна. Силно препоръчвам !
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Наташа К.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Секция Лаура красива .Доволна съм от покупката.Девойката беше много мила и любезна.Поздравления
публикувано преди 1 година
Алекси А.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Много сме доволни от този матрак. Преди 10 години си взехме същия модел, който все още е като нов. Наложи да сменим леглото, и си купихме по-голям размер.
публикувано преди 1 година
Галина К.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Чудесен матрак!
Матракът е много удобен, високо качество. Обслужването от страна на Нани беше на ниво. Силно препоръчвам!
публикувано преди 1 година
Анета М.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Обичаме Нани
Всички матраци у дома са Нани.Решихме да вземем топ матрак Конфортия за единия разтегателен диван,останахме много доволни.Сега поръчахме и за другия диван,изключително бързо и качествено обслужване,както винаги перфектно опаковани.Препоръчвам Нани с две ръце!
Снимка от клиента
публикувано преди 1 година
Ирина Т.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Мнение за закупена възглавница
Удобна. Бърза доставка. Препоръчвам.
публикувано преди 1 година
Адриана К.
Този клиент закупи 1 продукт(а)
 Реален клиент
Благодаря :)
Здравейте, ние сме Ваши клиенти от 20 години. Първият матрак закупих ме в магазин за мебели. И от тогава ползваме само Ваши матраци, както ние така и нашите родители и винаги сме ви препоръчвали на приятели. Ползваме различни марки като Аруба, Аруба покет, Серена и други. Този път бях изненадана от доставчиците и отношението на Вашата служителка, която се опитваше да ме убеди, че фирмата доставчик не е виновна, за това, че не е доставила матракът на посочената дата. А аз се обадих, не за да търся виновни, а за да попитам кога ще ми бъде доставен матрака и какво може да се направи, за да го получа. След като се разбрахме доставката да бъде направена по изключение с Еконт и я получих на следващия ден, реших да се обадя и да благодаря за грижата и за разбирането. По необясними за мен причини, 4 пъти разговорът беше прекъсван. Успях да се свържа, когато се обадих от друг номер. Извинявам се, ако съм обадила Вашата колежка с моята настоятелност. Но имахме гости и нямаме резервен матрак и не живеем постоянно на адреса. Благодаря, но не е необходимо да ми изпращате код за намаление. С уважение, Адриана:)
 

Напишете мнение



Бъдете предпазливи, когато публикувате личната си информация!.


С подаване на тази оценка или мнение, Вие се съгласявате и приемате нашата политика за защита на лични данни GDPR. Прочетете условията.