Благодаря :)
Здравейте, ние сме Ваши клиенти от 20 години. Първият матрак закупих ме в магазин за мебели. И от тогава ползваме само Ваши матраци, както ние така и нашите родители и винаги сме ви препоръчвали на приятели. Ползваме различни марки като Аруба, Аруба покет, Серена и други. Този път бях изненадана от доставчиците и отношението на Вашата служителка, която се опитваше да ме убеди, че фирмата доставчик не е виновна, за това, че не е доставила матракът на посочената дата. А аз се обадих, не за да търся виновни, а за да попитам кога ще ми бъде доставен матрака и какво може да се направи, за да го получа. След като се разбрахме доставката да бъде направена по изключение с Еконт и я получих на следващия ден, реших да се обадя и да благодаря за грижата и за разбирането. По необясними за мен причини, 4 пъти разговорът беше прекъсван. Успях да се свържа, когато се обадих от друг номер. Извинявам се, ако съм обадила Вашата колежка с моята настоятелност. Но имахме гости и нямаме резервен матрак и не живеем постоянно на адреса. Благодаря, но не е необходимо да ми изпращате код за намаление. С уважение, Адриана:)